Appreciate A Dragon Day

/ Allmänt
Idag är ingen vanlig dag, för det är uppskatta en drake-dan! Eller varför uppskatta en drake, när en kan uppskatta alla drakar!? Vet inte ens var jag ska börja. Det finns så mycket bra, det mesta har jag nog redan tagit upp och hyperventilerat över. Som Draktränaren och Eragon. Vet inte om jag har läst några andra böcker där drakar får ta så stor del av handlingen. I böcker som Harry Potter och andra fantasy-böcker vet jag att drakar förekommer, men då skildras de alltid som något slags transportmedel. No me gusta! Vill ha psychic connections som att kunna läsa varandras tankar och en massa coola magiska band och nattliga flygturer i månsken. Alltså, aj. Vänta lite, ska bara ge mig själv en kram och stoppa floden av tårar. 

Måste faktiskt erkänna att jag fram till att Kajsa upplyste mig kl. 12 idag, hade noll koll på vad det var för dag. Är lite sur på mig själv. Fatta allt coolt jag skulle ha kunnat gjort idag om jag hade varit förberedd. Typ anordnat kalas med draktema iklädd denna 
 
efter att först ha tillagat smarrigheter som dessa, 
 
som jag tillagat iförd denna
 
Nu är det bara 5 minuter kvar av årets viktigaste dag! Det blev inte ett jättelångt inlägg, men hoppas ni alla har uppskattat drakar idag! Kom ihåg att det är helt okej att uppskatta drakar alla andra dagar på året också. 

Tycker vi avslutar med följande 1) om inte mina föräldrar ordnar en drakrelaterad studentskylt åt mig tänker jag inte ta studenten. Typ en skylt som föreställer mig, flygandes på en drake med en brinnande skola i bakgrunden. 2) Edward Cullen med en mycket viktig påminnelse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: