finkultursbloggande

/ Allmänt
Har spenderat helgen hemma i mitt rum med snor och och slem upp till öronen och passat på att nörda loss lite. Jag har 

1) ÄNTLIGEN börjat kolla Legenden om Korra bok 3 (och kärat ner mig i en typ 12 årig animekaraktär, ehe. Men kolla cute då
No shame slut på parentes)

2) ÄNTLIGEN lagt vantarna på The true lives of the fabulous killjoys av Gerard Way, mm. 

           
 
3) Ritat väääldigt, väldigt mycket och kollat balett på youtube och alltså, morsaaan, farsaaan! Varför tvingade ni mig inte att dansa balett som barn!? Va, va, va? Behövde öva lite poser och anatomi och kände att dansvideos var en bra grej för det och kom över denna video som jag kollat ohälsosamt många gånger på nu 
 
 
 som resulterade i detta instavideoskapande av mig baserat på dansmove nr 2