Nördens årstid

/ Allmänt
Vi är tre dagar in i oktober och alltså livsglädjen som just nu befinner sig i denna lilla kropp! Höst, halloween!! Nörderiet skjuter i höjden under denna tid, måste få dela med mig, kom på att har ju en blogg jag inte uppdaterat på en halv evighet, kanske borde shapa the fuck up och sluta vara en liten slacker. Så nu är jag här, redo att dela med mig! Har en massa roliga saker jag vill ta upp under oktober månad. Ledtråd: läsbart, hörbart, kelbart, ätbart, ha-på-sig-bart. 
 
Tänkte börja med lite ha-på-sig-bart. Kläder med andra ord. Om ni inte lyckades klura ut det. Alltså vill bara klä mig i nördiga halloweentröjor, trasiga tights och sminka mig med fejkblod just nu.
 
Bra med svartvitt = kan ha smink i crazy färger till. 
 
Bra med färglada tröjor = kan fortfarande ha smink i crazy färger till pga DET ÄR HALLOWEEN
 
Den dagen jag börjar spela roller derby ska jag dundra fram på planen i dessa. Varje dag ska vara
halloween och jag ska sätta skräck i mina motståndare. Alla skall darra inför Queer fear
 
Ingen halloween är komplett utan Scooby Doo. Livets regel nummer ett: Alla filmer måste ses minst en
gång tillsammans med tv-serien. Gärna under just oktober. 
 
Det inte så lilla emot inom mig vill bara ha på sig denna tröja mest hela tiden. Jag blir så sjukt my-
cket (mer) emo under hösten det är ett skämt. No shame, emo on osv.

Ska hetsa Kajsa att också lägga upp något. Talk to you later!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: