Nos top 3 Supernatural-avsnitt som inte spoilar viktiga event i huvudhandligen

/ No
För er som av någon outgrundlig anledning har missat tv-serien Supernatural, ska jag ge er en liten sammanfattning samt på utmaning av Kajsa lista mina 3 bästa avsnitt. 

Serien handlar om bröderna Dean och Sam Winchester som jagar övernaturliga varelser och försöker rädda världen otala gånger. Det finns 9 säsonger, perfekt att spendera sommaren med. 
För att inte spoila för mycket har jag valt tre stycken avsnitt som inte har så mycket med huvudhandlingen att göra.
 
 
1) "Ghostfacers" (det första avsnittet de är med i heter egentligen "Hell house")
 

Såg det första Ghostfacers-avsnittet för jag vet inte hur många år sedan och tyckte då att det typ var det roligaste jag sett i hela mitt liv. Lite tvek på om jag skulle gilla dem lika mycket om jag såg om det idag. Men, en gång har dom legat nära mitt hjärta, så detta avsnitt tillägnar jag lille Ghostfacer-lover-No. 
 
Detta gäng återkommer i alla fall lite då och då i Supernatural (Har hört rykten om att de återvänder i säsong 9. Borde återuppta mitt tittande med andra ord!) De spelar in en webbshow där de besöker hemsökta ställen och ja, är rädda och hysteriska typ. Upptäckte nyss att webbserien faktiskt finns på riktigt. Måste erkänna att det gör mig ganska uppspelt. Ska absolut titta!
 
mine supernatural dean winchester sam winchester castiel Jensen Ackles Misha Collins destiel spn 10k Jared Padalecki jp gay love já ghostfacers CW supernatural quotes misha mish supernatural lines                 Ghostfacers bidrar med dagens visdomsord.
 
2) "Yellow fever"

Dean blir infekterat av något slags demonvirus och blir rädd för allt och alla. Tycker tydligen att det är jätteroligt när folk beter som sig små små barn och är rädda och hysteriska hela tiden? Alltså är inte 12 år! Lovar!! Det är roligt! Titta på detta bara: 
 
                   


3) "Changing Channels"
 
En prankster skickar runt Dean och Sam blir till olika genrer av tv-serier. Till exempel får vi se Supernatural i sitcom-form
                     
 
                Japansk game show 
                (återigen - är inte 12!!)
 
                 sjukhusdraman
                    
 
 
 
Det var allt. Ner med persiennerna och på med Supernatural! 
/No



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: