Poopman Stilinski

/ Kajsa
Det här inlägget kommer bara att handla om Teen Wolf. Åh, Teen Wolf! No tvingade mig att kolla på det, nu säger hen åt mig att lista mina bästa moments och karaktärer (gah, hur ska jag kunna välja?! alla är ju bra på sitt sätt trots att jag stundtals hatar vissa - yes, I'm looking at you Allison).
 
Men först är det väl på sin plats med en major SPOILERVARNING!! Alltså, jag kan inte lista mina bästa moments utan att spoila ända fram till sista avsnittet som sänts. Har en inte sett serien kan jag meddela att det är värt att ta sig igenom den första säsongen även om det bitvis är outhärdligt när de skrikpratar även i helt odramatiska scener. Jag lovar att en mer normal samtalston gör sitt intåg lite senare och då, då blir det riktigt jävla bra.
 
Bästa moments (utan inbördes ordning):
Sheriff Stilinski får sparken
"Kul att nån får sparken" tänker ni. Och nej det är det ju inte men scenen när Stiles får veta det är hjärtskärande och hjärtevärmande på samma gång. Plus att den är ett perfekt exempel på hur fina Stiles och hans pappa är. 
 
Jackson gråter i en fångtransport
Jackson är oftast störig men här får en äntligen se att han har känslor. När han sitter fastkedjad i en fångtransport hör han Scott (emot) och Stiles (för) diskutera huruvida de ska döda honom. En ensam tår trillar nerför Jacksons kind när Scott försvarar honom. Aww.
 
Allison dör
Ännu en supersorglig händelse. Älskar jag att se andra lida eller? Vill bara förtydliga att jag alltså inte blev glad över Allisons död. Däremot verkar jag ju ha en fäbless för kombon supersorgligt och kärleksgester.
 
Danny och Ethan hånglar bland löv...
och i en säng
Pga hur heta tillsammans?
 
Bästa karaktärerna:
Stiles! Stiles! Stiles!
Han är gorgeous, han är snäll, han är rolig, han är världens bästa kompis. Har en sån major crush på honom (som om det inte har framgått än).

Föredrar min Stiles med håret rakat.
 
 
Lydia Martin
Jag vill vara Lydia Martin (köpte till och med ett jävla korallfärgat läppstift idag, hade ju aldrig hänt om inte Lydia hade kommit in i mitt liv). Först tror en att hon bara är den stereotypa snygga bruden men icke! Istället är hon framför allt världsasmart, och världsasmarta tjejer - det finns inget bättre.
 
Isaac Lahey
Ok, kanske mest pga them cheekbones om vi ska vara ärliga.
Att kindbenen hamnar i fokus beror inte bara på att de är fantastiska utan också på att Isaac aldrig får nån riktig personlighet. Han förblir verkligen en biroll.
 
Det var allt, för den här gången.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: