Je ne parle pas français

/ Musik
Snöar in på musikvideos då och då och måste se om dom varje natt minst 40 gånger. Papaoutai av Stromae är en sådan video. För att citera miss Debra Morgan Oh, sweet Mary, mother of fuck, that's good, shit a brick and fuck me with it, fan-fucking-tastic. Inget slår en bra musikvideo klockan 2 på natten. 
 
Allt är pastellfärgat och jag får ganska mycket Edward Scissorhands-vibbar. 
 
 
De ba slänger in en pojk i oranga hänselbyxor som gör en liten piruett och förväntar sig att jag ska klara av det. 
Outfit appreciationbild.  
 
Mina armbågar gick sönder när jag såg den här delen. 
 
Vid första kollen av videon tänke jag mest aj min själ går sönder pga kan ej franska/dansa och allt är så fint och pastelligt. Kollade om videon och verkligen kollade och ba 
Egentligen är det en jättemörk och hemsk och jävligt obehaglig video. Skyller på att jag ej kan franska...
 
Vi gillar ju fanart på den här bloggen och tänkte därför avsluta med detta. Den finaste i videon är ju den lille pojken  


Även fin i fanart-form! Tryck på bilderna för att komma till konstnärernas tumblrs. Grin and Bear It
I love Stromae and I love this song and this is how I spent my Friday wow bye 
(Vill be om ursäkt för heartbreak över denna)  
 
 
 
Jag just nu:

 
 
 
 
När vi ändå är inne på grymma musikvideos av Stromae är ju denna minst lika värd att nämnas. Ja herregud. Ingen sömn för mig i natt då. Ska maraton-repeatkolla dessa istället.
 
/No


Postat av: Zelos girl

Jag tänker önska ett inlägg av No! Ge oss ett mumma inlägg om k-pop och hotta dudz med dancemoves?!

2014-06-16 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: