Min nya kompis

/ Allmänt
 
Säg hej till min alldeles egna Mr Drippy - Lord High Lord of the Fairies. Vem vill inte ha en Mr Drippy liksom?! Har en spelat Ni no kuni förstår en. Ni no kuni förresten, puh, så himla braaa! Har jag spelat klart det då? Svar nej. Jag har bara sista bossen (alltså haha, kommer alltid älska ordet "boss" i tv-spelssammanhang) kvar men spelet befinner sig på annan ort. Kanske lika bra för då behöver jag inte säga hej då till mina kompisar riktigt än. Det kommer bli så deppigt.
 
Tänker att jag nu ska virka alla andra små figurer jag gillar så att jag får en hel samling geekiga amigurumis. Det här är bara den första (egentligen andra men den allra första fick No i present pga det var hens favorit Toothless) with many more to come!


Postat av: Guniila Almen

Hej så fin den blev. Har en kompis som vill att jag skall virka en sådan till honom. Det är inte möjligt att du har ett mönster som du vill dela med dig till mig över mailen.
Med vänlig hälsning Gunilla

2016-10-25 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: