Sommartips á la HBTQ+

/ No
Vaknade med två feta hbtq-tips från RFSL i inkorgen som jag tänkte dela med mig av. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Ni är varmt välkomna på RFSL Stockholms sommarfest. Det är gratis och är på Sveavägen 59, t-bana Rådmansgatan.
Lite om festen:
Den 11 juni kl. 18:00-21:00 är du välkommen på sommarfest.
Detta är en kväll öppen för alla!
Tillsammans firar vi in sommaren på huset med bl.a. alkoholfri dryck, glass och grillade marshmallows, men också med fint häng och sommarpyssel." 

 
 
 
"RFSL Ungdom anordnar ett nationellt läger i sommar som de kallar AKTIVISTHELG!
Det är gratis och kommer bli fantastiskt!" 
 
 
 
 
 
Jag var på ett läger anordnat av rfsl tidigare i år och kan säga att det var något av det bästa jag varit med om. Så mycket pepp och inspiration och fantastiska människor! Kolla in det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: